Hola, famílies!
El dissabte vam anar al museu de la ciència, el CosmoCaixa, a viure una experiencia única. És un lloc màgic que ofereix activitats educatives, espectacles, projeccions i tallers. Des del setembre de 2023 hi ha una exposició de dinosaures i no ens la podem perdre, us la recomanem. El dia ens va acompanyar i feia molt bon temps, els grup el vam dividir en dos: petits i grans.
La exposició de dinosaures va ser espectacular! Tenien dinosaures de tots el tamanys que provenien de la Patagonia, però sens dubte els dos que ens van impactar més van ser el Tyrannosaurus Rex i el Brachiosaurus. Sabieu que el Brachiosaurus podia arribar a mesurar 13 metres d’alçada i 25 metres de llarg? Ens vam sentir molt petits al seu costat. Després vam a anar a veure els animals i les plantes que hi havien al bosc inundat i també van interactuar amb les activitats educatives que hi havien als voltants, no vam parar en tota l’estona. Per últim, ens vam seure per berenar i agafar forces, després vam anar cap a la parada del bus per tornar a casa.
La setmana que ve que vindrem amb més noticies! Fins aviat!
——————————————————————————————————————————
¡Hola, familias!
El sábado fuimos al museo de la ciencia, el Cosmocaixa, a vivir una experiencia única Es un lugar mágico que ofrece actividades educativas, espectáculos, proyecciones y talleres. Desde septiembre de 2023 hay una exposición de dinosaurios y no nos la podemos perder, os la recomendamos. El día nos acompañó y hacía muy buen tiempo, los grupo lo dividimos en dos: pequeños y grandes.
La exposición de dinosaurios fue espectacular, tenían dinosaurios de todos el tamaños que provenían de la Patagonia pero sin duda los dos que nos impactaron más fueron el Tyrannosaurus Rex y el Brachiosaurus. ¿Sabéis que el Brachiosaurus podía llegar a medir 13 metros de altura y 25 metros de largo? Nos sentimos muy pequeños a su lado. Después fuimos a ver los animales y las plantas que habían en el bosque inundado y también interactuamos con las actividades educativas que había en los alrededores, no paramos en todo el rato. Por último, nos sentamos para merendar y coger fuerzas y después fuimos hacia la parada del bus para volver a casa.
¡La semana que viene vendremos con más noticias! ¡Hasta pronto!