Anem al Parc de la Pegaso

Hola, famílies!

Hem passat un cap de setmana molt entretingut amb els nens i nenes de l’Esplai. El dissabte 24 de febrer hem fet un passeig al Parc de La Pegaso, considerat un dels millors parcs de Barcelona, on el grup de nens i nenes han gaudit dels tobogans i jocs disponibles. A més a més, hem pogut conèixer un barri de Barcelona que el grup no coneixia abans. Aquestes sortides són molt bones oportunitats per cuidar-nos els uns amb els altres, fomentar el treball en equip i conèixer-nos una mica més.

El diumenge 25 de febrer, hem tingut una tarda de parc jugant a futbol i al basquetbol amb altres nens i nenes del poble. Després hem jugat al Bingo al Nou Casal i preparat pizzes per berenar tots junts i així tancar el mes de febrer, que ens ha regalat molt bons moments.

 


¡Hola, familias!

Hemos pasado un fin de semana muy entretenido junto a los niños y niñas del Esplai. El sábado 24 de febrero hemos realizado un paseo al Parque de La Pegaso, considerado uno de los mejores parques de Barcelona, donde el grupo de niños y niñas han disfrutado de los toboganes y juegos disponibles. Además, hemos podido conocer un barrio de Barcelona que el grupo no conocía antes. Estas salidas son muy buenas oportunidades para cuidarnos los unos con los otros, fomentar el trabajo en equipo y conocernos un poco más.

El domingo 25 de febrero, hemos tenido una tarde de parque jugando al futbol y al basquetbol con otros niños y niñas del pueblo. Luego hemos jugado al Bingo en el Nou Casal y preparado pizzas para merendar todos juntos y así cerrar el mes de febrero, que nos ha regalado muy buenos momentos. 

Ver más entradas...

Esplai Marinada 2023-2024

Després de vacances… tornem!

Hola, famílies! El dissabte passat vam tornar a l’Esplai després de uns dies de descans. Per fi ens vam retrobar amb els nostres nens i

Leer más»
Semana Santa Marinada 2024

Conejos que saltan

¡Hola, familias! Hoy ha sido el penúltimo día de Casal de Semana Santa y hemos hecho un montón de actividades divertidas. Por la mañana, como

Leer más»
Scroll al inicio