Hola famílies!
Sabeu que hem fet? Doncs avui teniem la sortida més esperada pels infants, us donem una pista, es on millor s’ho passant i també on més es refrescant, sabeu on és cert? Efectivament la piscina, en concret, la de Can Dragó, per arribar fins allà hem agafat el transport públic, com sempre dos líneas de metro la verda i la vermella. El temps feia calor tot i que hi havien alguns núvols.
El trajecte ens el sabem ja memoria, podem anar amb els ulls tancats si volguessin, en quan hem arribat hem buscat un racó on fes ombra per deixar les nostres motxilles i tovalloles, però abans d’anar cap a l’aigua ens hem posat crema solar per no cremar-nos. Un cop les monitores estan preparades ens hem dutxat i cap a l’aigua, una de les nostres monitores ens ha fet una petita classe de natació sincronitzada, ens ho hem passat pipa! Quan ja era l’hora de dinar, han sortit de l’aigua, cadacun ha menjat el seu picnic i ja ens hem recollit tot per marxar cap al casal. A l’escola ens ha donat temps per tenir una mica de temps lliure abans de que vinguessin a recollir els familiars, i aquí teniu un resum del que hem fet el segon dia de la setmana, fins aviat!
Hola familias!
Sabéis que hemos hecho? Pues hoy tenemos la salida más esperada por los niños, os damos una pista, se donde mejor se lo pasando y también donde más se refrescante, sabéis donde es cierto? Efectivamente la piscina, en concreto, la de Can Dragó, para llegar hasta allá hemos cogido el transporte público, como siempre dos líneas de metro la verde y la roja. El tiempo hacía calor a pesar de que había algunas nubes.
El trayecto nos lo sabemos ya memoria, podemos ir con los ojos cerrados si quisieran, en cuando hemos llegado hemos buscado un rincón donde hiciera sombra para dejar nuestras mochilas y toallas, pero antes de ir hacia el agua nos hemos puesto crema solar por no quemarnos. Una vez las monitoras están preparadas nos hemos duchado y vamos hacia el agua, una de nuestras monitoras nos ha hecho una pequeña clase de natación sincronizada, ¡nos lo hemos pasado pipa! Cuando ya era la hora de la comida, han salido del agua, cada uno ha comido su picnic y ya hemos recogido todo para marchar hacia el casal. En la escuela nos ha dado tiempo para tener un poco de tiempo libre antes de que vinieran a recoger los familiares, y aquí tenéis un resumen de lo que hemos hecho el segundo día de la semana, ¡hasta pronto!