HEY FAMILIAS QUE AVUI ANEM AL TIBIDIDABO!!
Aquest quart dia de la semana ha estat per emmarcar!
Tot i totes hem arribat al Casal ben emocionats per la sortida al Parc d’atraccions del Tibidabo.
Em arribat molt puntuals i hem sortit ben ràpid per arribar a la parada del Tibibús abans de les 10. Allà hem esmorzat plegats i no hem hagut d’esperar molt, ja que de seguida em agafat camí. Un cop allà, ens hem muntat en la Cuca de Llum i hem pujat la muntanya de Collserola admirant les precioses vistes de la natura i la ciutat de Barcelona de fons.
Hem arribat al parc i hem grups per edats i gustos. Cada grup s’ha pujat a varies atracciones durant més de dues hores. Algunes molt impactants i plenes d’adrenalina com la Muntanya Russa o la Caiguda lliure; i altres ben divertides com el Vaixell Pirata, el Tren de la Bruixa o Els Autos de Xoc…
Al migdia hem dinat plegats i hem fet via cap al Casal ben contents i cansats, amb ganes d’explicar totes les nostres vivències.
En arribar ens esperava una gran sorpresa, la celebració del aniversari de la Isabella i l’Eduardo que fan anys!
Quin gran final de Casal estem vivint!
HEY FAMILIAS QUE HOY VAMOS AL TIBIDIDABO!!
Este cuarto día de la semana ha estado para enmarcar!
Todo y todas hemos llegado al Casal muy emocionados por la salida en el Parque de atracciones del Tibidabo.
Me llegado muy puntuales y hemos salido muy rápido para llegar a la parada del Tibibús antes de las 10. Allá hemos almorzado plegados y no hemos tenido que esperar mucho, puesto que enseguida me cogido camino. Una vez allá, nos hemos montado en la Luciérnaga y hemos subido la montaña de Collserola admirando las preciosas vistas de la natura y la ciudad de Barcelona de fondo.
Hemos llegado al parque y hemos grupos por edades y gustos. Cada grupo se ha subido a varías atracciones durando más de dos horas. Algunas muy impactantes y llenas de adrenalina como la Montaña Rusa o la Caída libre; y otros muy divertidas como el Barco Pirata, el Tren de la Bruja o Los Autos de Choque…
A mediodía hemos comido plegados y hemos hecho vía hacia el Casal muy contentos y cansados, con ganas de explicar todas nuestras vivencias.
Al llegar nos esperaba una gran sorpresa, la celebración del cumpleaños de Isabella y Eduardo que hacen años!
Qué gran final de Casal estamos viviendo!