Finde de actividades variadas

Hola, famílies!

Teniu ganes de saber que hem fet aquest cap de setmana? Ara us expliquem detall per detall…  Aquest dissabte vam anar a un dels parcs més populars del barri i ens ho vam passar en gran.

Primer de tot, per activar el cos, vam fer un dels jocs que més ens agrada, el mataconills, també per agafar més confiança entre el grups i els monitors. Després vam jugar al bote bote on alguns infants no coneixen el joc de que tracta i la veritat és que va ser un èxit. Per últim, es va jugar al joc del mocador i van gaudir de temps lliure. Alguns van aprofitar per tirar-se pel tobogan o el gronxador, d’altres van gaudir jugant un partit de futbol amb altres infants que hi havia al parc. Va ser una tarda molt productiva, estigueu atents que en poc vindrem amb més noticies!

————————————————————————————————————————————————————————

¡Hola familias!

¿Tenéis  ganas de saber que hemos hecho este fin de semana? Ahora le explicamos detalle por detalle… Este sábado fuimos a uno de los parques más populares del barrio y nos lo pasamos a lo grande.

Primero para activar el cuerpo hicimos uno de los juegos que más nos gusta, el mata conejos, también para coger más confianza entre los infantes y los monitores. Después jugamos al bote bote donde algunos niños no conocen el juego de que trata y la verdad es que fue un éxito. Por último se jugó al juego del pañuelo y gozaron de tiempo libre. Algunos aprovecharon para tirarse por el tobogán o el columpio, otros disfrutaron jugando un partido de fútbol con otros niños que estaban en el parque. Fue una tarde muy productiva, ¡estén atentos que en poco vendremos con más noticias!

Ver más entradas...

Esplai Marinada 2023-2024

Després de vacances… tornem!

Hola, famílies! El dissabte passat vam tornar a l’Esplai després de uns dies de descans. Per fi ens vam retrobar amb els nostres nens i

Leer más»
Semana Santa Marinada 2024

Conejos que saltan

¡Hola, familias! Hoy ha sido el penúltimo día de Casal de Semana Santa y hemos hecho un montón de actividades divertidas. Por la mañana, como

Leer más»
Scroll al inicio