En el esplai, nos concienciamos con el deporte adaptado!

¡Hola famílies!

Tenim notícies del cap de setmana que explicar-vos! Dissabte va ser el dia internacional de les persones amb discapacitat i vam tenir una jornada especial pels nostres infants. Primer abans de iniciar les dinàmiques, vam fer una xerrada sobre la diversitat funcional.

Després vam fer unes activitats adaptades, la primera va ser el tren on el primer va amb els ulls tapats, la resta no, i es donen la informació amb tocs a l’espatlla. També vam fer curses a la pota coixa i jugar a les cadires silencioses. Les cadires silencioses es un dinàmica que tracta de ordena-se del més petit al més gran, a sobre les cadires intentant no caure comunicant-se només amb gestos. El nostre objectiu principal era fer conscienciació sobre les discapacitats i treballar valors com l’empatia, el respecte i la igualtat de drets. 

——————————————————————-

¡Hola familias!

Tenemos noticias del fin de semana que explicaros! Sábado fue el día internacional de las personas con discapacidad y tuvimos una jornada especial por nuestros niños. Primero antes de iniciar las dinámicas, impartimos una charla sobre la diversidad funcional.

Después hicimos unas actividades adaptadas, la primera fue el tren donde el primero va con los ojos tapados, el resto no, y se dan la información con toques al hombro. También hicimos carreras a la pata coja y jugamos a las sillas silenciosas. Las sillas silenciosas es una dinámica que trata de ordena-se del más pequeño al más grande, encima las sillas intentando no caer comunicándose sólo con gestos. Nuestro objetivo principal era hacer concienciación sobre las discapacidades y trabajar valores como la empatía, el respeto y la igualdad de derechos.

Ver más entradas...

Esplai Marinada 2023-2024

Després de vacances… tornem!

Hola, famílies! El dissabte passat vam tornar a l’Esplai després de uns dies de descans. Per fi ens vam retrobar amb els nostres nens i

Leer más»
Semana Santa Marinada 2024

Conejos que saltan

¡Hola, familias! Hoy ha sido el penúltimo día de Casal de Semana Santa y hemos hecho un montón de actividades divertidas. Por la mañana, como

Leer más»
Scroll al inicio