Comencem a practicar els esports adaptats

Hola, famílies!

Els participants del casal esportiu han passat aquest càlid dimecres amb esports de tot tipus.

Els més petits dels grups 6, 7 i 8 han hagut de treure totes les seves forces per superar-se i consolidar el camí de la Muga. Després d’aquest èxit per part del nanos, els seus grups serán organitzats per homogeneïtzar ritmes a la bicicleta. Han gaudit de l’activitat del kayak amb rutes a rem amb els instructors de l’escola. Amb kayaks grupals, han unit forces per arribar a tots els racons del paratge.

Els grups 1 i 2 han practicat esports d’equip al camp de futbol i al pavelló. Tot i aixó combinat amb un capbussó a primeres hores del matí. Beisbol i esports adaptats han estat els esports que els han fet suar. El pavelló ha acollit uns esports adaptats a la diversitat funcional d’aquelles persones que tenen un diferent grau de ceguesa. Practicant bàsquet i atletisme amb guia han experimentat altres emocions fent activitat física.

Els grups 3, 4 i 5 han conviscut durant al día d’avui per jugar a més esports reglats i d’equips durant gairebé tot el matí. Els esports per aquesta jornada han estat handbol i beisbol. Unes sessions d’entrenament i partits molts complets que consoliden l’adquisició de la tècnica necessària per gaudir de l’activitat. No podien acabar d’una altra manera que no fos a l’aigua. Tots tres grups han passat a ser els amos de la piscina municipal a darrera hora. Han pogut practicar la natació i passar a esquitxades una estona agradable.

Us esperem demà per assol.lir la recta final d’aquesta segona setmana!

More To Explore

Esplai Marinada 2023-2024

En el esplai, ayudamos a la comunidad!

Hola famílies! Tenim notícies que explicar-vos, aquesta cap de setmana ha sigut un mica diferent en relació als anteriors caps de setmana. Desde l´Esplai volem

Tropezando con suerte

Contactanos

Scroll al inicio