Comença el Casal!

Hola, famílies! Ja som aquí una altra vegada amb una nova edició del Casal d’estiu d’Artesania 102!

Aquest any combinem dos centres d’interès: per una banda els millors musicals de la història i, per altra banda, el medi ambient. Per tant, amb les activitats de lleure el que pretenem és fomentar i inculcar la protecció i defensa del medi ambient, així com saber reciclar, reutilitzar i reaprofitar els recursos.

Per a aquesta primera setmana, la planificació d’activitats és la següent:

I la de menjars és:

Recordeu que, cada matí, podeu portar esmorzar de casa, el que vulgueu. A més, sempre és altament recomanable que els nens i nenes portin ampolla d’aigua, gorra i protector solar (especialment si tenen pell atòpica o algun tipus d’al·lèrgia al sol o a la calor). També roba còmoda i calçat còmode.

Ens veiem en res!

 

Ver más entradas...

Quarta setmana de Casal!

Hola, famílies! Aquest dilluns comença la quarta setmana de Casal. Serà una setmana molt moguda perquè tenim activitats molt xules com… la nit al Casal

Leer más»

Cuarta semana de Casal

¡Hola, familias! Este lunes empieza la carta semana de Casal. Va a ser una semana muy movida porque tenemos actividades muy chulas como excursiones, piscina

Leer más»
Scroll al inicio