Hola, famílies!

Com sabeu, cada divendres us passarem la informació de les activitats que els vostres fills i filles faran la setmana següent al Casal Esportiu de Castelló d’Empúries. Així doncs, per a la propera setmana, la de 4 al 8 de juliol, les activitats seran les següents segons cada grup:

Com veieu, una gran varietat d´activitats que desenvoluparan els vostres fills i filles. En les properes hores, rebreu un missatge dient en quin grup estan els vostres fills i filles. Reviseu el vostre grup i les activitats que fareu i si tenen necessitats especifiques per fer l´activitat! (i si no sabeu quin grup us toca, pregunteu-nos!)

Les necessitats específiques d´algunes activitats són:

  • Butterfly Park. Anirem fins allà amb bicicleta. Per tant, tothom n’ha de portar la seva!
  • Esport Nàutic EMPURIABRAVA SALING (platja). A part dels estris de bany (banyador, tovallola, etc), també haureu de portar la bicicleta.
  • Piscina. Tot allò que necessiteu per donar-vos un bon bany (tovallola, banyador, crema solar…)!
  • Activitats que tenen lloc a la platja. El mateix que quan fem esport nàutic: bicicleta, banyador, tovallola, etc.

A més, us passem també el menú de la setmana: