Hola, famílies!
Avui dijous, penúltim dia de la setmana de Casal, hem anat a una de les activitats més esperades pels nostres infants. La calor cada dia es nota més i, per sort, ens hem pogut refrescar tots i totes. Després d’esmorzar quan han arribat els nostres nens i nenes hem anat en direcció a la piscina de Can Dragó.
Per arribar fins a la piscina, hem baixat caminant fins la parada de l’autobús de l’H2 per agafar el transport públic. Com no hi cabem tots en un autobús ens hem dividit en dos grups. Després hem caminat una estona i per fi arribat el moment que més esperàvem, cap a l’aigua!
Un cop hem entrat no hem sortit de l’aigua, però abans de tot ens hem posat crema solar i els manguitos, per sort a la piscina de Can Dragó hi ha espais on no cobreix l’aígua pràcticament. Com han gaudit! No han parat de nedar i d’esquitxarse amb l’aigua.
Després ha arribat el moment de recollir per tornar a l’escola per dinar. A la tornada es notava que estàvem cansats i teníem ganes de dinar, avui hem dinat una mica més tard perquè hem intentat estar el màxim temps possible perquè els infants poguessin gaudir a l’aigua.
Al menú per dinar teníem amanida de llenties amb pastanaga i alvocat, de segon pollastre i per últim de postre una pera. Per la tarda, estàvem molts cansats i alguns han fet la migdiada, altres han fet temps lliure. Com avui no ens ha donat temps de fer l’activitat de la tarda, l’hem aplaçat per demà. Sembla mentida que ja ha acabat pràcticament la primera setmana del casal, que bé ens ho passem! Fins demà!
—————————— —————————— —————————— ————————————
¡Hola, familias!
Hoy jueves, penúltimo día de la semana de Casal, hemos ido a una de las actividades más esperadas por nuestros niños. El calor cada día se nota más y, por suerte, nos hemos podido refrescar todos y todas. Después de almorzar, cuando han llegado nuestros niños y niñas hemos ido en dirección a la piscina de Can Dragó.
Para llegar hasta la piscina, hemos bajado andando hasta la parada del autobús H2 para coger el transporte público. Como no cabemos todos en un autobús nos hemos dividido en dos grupos. Después hemos andado un rato y por fin ha llegado el momento que más esperábamos. Al agua!
Una vez hemos entrado no hemos salido pero antes de todo nos hemos puesto crema solar y los manguitos. Por suerte en la piscina de Can Dragó hay espacios donde no cubre el agua prácticamente. Cómo han disfrutado! No han parado de nadar y de salpicarse con el agua!
Después ha llegado el momento de recoger para volver a la escuela a comer. A la vuelta se notaba que estábamos cansados y tenían ganas de comer, hoy hemos comido algo más tarde porque hemos intentado estar el máximo tiempo posible para que los niños pudieran disfrutar del agua.
En el menú, para comer, teníamos ensalada de lentejas con zanahoria y aguacate, de segundo pollo y por último de postre una pera. Por la tarde, estábamos muy cansados y algunos han hecho la siesta, otras han hecho tiempo libre. Como hoy no nos ha dado tiempos de hacer la actividad de la tarde, lo hemos aplazado para mañana. Parece mentira que ya ha acabado casi la primera semana del casal, que bien nos lo pasamos! Hasta mañana!