¡Hola Familias! Aquí un pequeño resumen de nuestra excursión al Jumping. Empezamos con mucha emoción para una aventura llena de saltos y risas. Al llegar al jumping, los chicos y chicas fueron recibidos por un equipo amable que les explicó las reglas de seguridad y les mostró las diferentes áreas de trampolines.
Los niños se lanzaron a la diversión, saltando, haciendo acrobacias y disfrutando de la libertad de rebotar en los trampolines. Después de un rato de saltar, tomaron un descanso para merendar.
Al final de la excursión, todos estaban cansados pero felices, llenos de energía y con grandes recuerdos ¡Fue una experiencia inolvidable!
***
Hola, Famílies! Aquí un petit resum de la nostra excursió al Jumping. Vam començar amb molta emoció per a una aventura plena de salts i riures. En arribar al jumping, els nois i noies van ser rebuts per un equip amable que els va explicar les regles de seguretat i els va mostrar les diferents àrees de trampolins.
Els nens es van llançar a la diversió, saltant, fent acrobàcies i gaudint de la llibertat de rebotar en els trampolins. Després d’una estona de saltar, van prendre un descans per a berenar.
Al final de l’excursió, tots estaven cansats, però feliços, plens d’energia i amb grans records Va ser una experiència inoblidable!